lauantai 28. tammikuuta 2012

Palkinnoista

Alemmassa postauksessa sanoinkin, ketkä mä palkitsen ja miksi;
Lankakeiju halusi Sylvin ohjeen Twist Collectivesta, 
Lankavakka puolestaan tahtoi Deep In The Forest -lapasten ohjeen Ravelrystä.

Mammukan palkinnon kohdalla arpaonni suosi nottoa, hän sai Marimekon tyynyliinan.

Katjuksa lupasi eniten ja vähiten lankaa kuluttaneille kaikki 24 työtä valmiiksi saattaneille palkinnoiksi ompelemansa projektipussit. Ne on jo lähetetty Tikuttimelle ja Pappilan Mummolle.

* * * * *

Mulla ei ole tietoa, missä vaiheessa äänestyksen tulokset on, eiköhän Miima jossain vaiheessa anna (väliaika)tietoja. 

Jos joku teistä haluaa palkita (tai on jo palkinnut) jonkun osallistujan ilman äänestystä, jättäkää vaikka viesti tähän postaukseen, niin mä päivitän ylläolevaa listaa. Mainitkaa postauksessa, mitä annatte ja kenelle ja millä perustein (arvonta tms.)

3 kommenttia:

  1. Lupasin eniten ja vähiten lankaa kuluttaneille kaikki 24 työtä valmiiksi saattaneille palkinnoiksi ompelemani projektipussit. Ne olen jo lähettänyt Tikuttimelle ja Pappilan Mummolle.

    VastaaPoista
  2. Huhuilen vieläkin äänestyksen tulosten perään...missä viipyy vai tuleeko kenties ollenkaan? Minusta olisi mukavaa, jos näinkin pitkään ekstänyt projekti saisi arvoisensa päätöksen ja arvonnan voittaja selviäisi. Kiva olisi tietää mikä työ miellytti osallistujia. Enää ei edes muista mitä kukakin on palkinnoksi luvannut eikä väliä kuka mitäkin voittaa, mutta se kaikkein kaunein työ kinnostaa.

    Vai eikä minun kone päivitä sivuja oikein, onko muilla osallistujilla voittaja selvillä?

    VastaaPoista
  3. Heippanen:)

    Olen arvottavaksi luvannut yhden sukkalankavyyhdin ja koska tuo nyt on odotellut jo hyvän aikaa tuolla arvontaa ja koska tästä postauksesta nyt ymmärsin, että voisin arvonnan itsekin suorittaa niin tein näin ja arvonnassa tuon vyyhdin voitti Anneli, laitan hänelle tästä viestiä ja saadaan näin ainakin yksi palkinto jälleen eteenpäin.

    Minun arvonnassanihan tuo palkinto arvottiin kaikkien tempaukseen osallistuneiden kesken ilman mitään vaateita.

    Onnea voittajalle:)

    VastaaPoista