perjantai 1. heinäkuuta 2011

Viikko kulunut aloittamisesta, miten menee?

Viikko sitten sai ekan KyJyn laittaa puikoille tai koukulle. Miten teillä on KyJyilyt käynnistyneet? Itse olen saanut yhden valmiiksi ja kaksi on kesken. Pitäisi aloitella lisää uusia eikä vaan yrittää saada aloitettuja heti valmiiksi :).

Ravelryn KyJy-ryhmässä on jo 40 jäsentä, lisääkin mahtuu mukaan, jos olet Ravelryssä.

Päivitin myös Palkintoja! -postausta. Jos olet luvannut jotain palkinnoksi, mutta nimeäsi ei näy listalla, jätä vaikka kommentti tähän postaukseen tai laita (uudelleen) sähköpostia.

Aurinkoista viikonloppua! Mulla menee huominen miehen kaverin häissä. Eivät välttämättä arvosta, jos otan kutimen mukaan, joten täytynee suosista jättää langat kotiin :).

22 kommenttia:

  1. 4 aloitusta, yksi melkein valmis.. Ei paniikkia, vielä! ;)

    VastaaPoista
  2. 9 aloitusta, kolme puoliksi valmista. Kaikki aloitukset sukkia.
    Kurkista, millaisia...

    VastaaPoista
  3. 9 aloitusta, 1 valmistunut, enimmäkseen sukkia minullakin, mutta myös muutama muu on tulossa.)

    VastaaPoista
  4. 8 aloitusta,kaksi valmista :) Ihan hyvin pyyhkii..

    VastaaPoista
  5. Viisi aloitettu, kaksi valmiina, paljon - liian paljon - uusia ideoita päässä. Lankavakka-blogissani päivittelen tilannetta kun neulomiselta ehdin. Ilahdun jos piipahtaessanne jätätte pienen viestin. :)

    t. Lankavakka

    VastaaPoista
  6. 10 aloitettu, 3 valmista, 1 puoliksi ja muut alussa. Ihan kiva tahti, tosin millään ei viittis aloittaa uutta, vaan neuloa vanhoja pois :)

    VastaaPoista
  7. Minä olen aloittanut vasta 2 työtä.. Pitsihuivin ja -sukat... Huivi on noin puolessa välissä ja sukat aika alkutekijöissään.. Viikonloppuna ajattelin aloittaa kaksi työtä ja neuloa KYHejä pois alta ;)

    VastaaPoista
  8. Minulla viisi aloitusta ja yksi valmis:) Tänään ajattelin aloittaa yhden tai kaksi lisää. KYHejä vielä muutama kesken, ne pitäisi saada alta pois, niin pääsisi kunnolla nauttimaan KyJyilystä:)

    VastaaPoista
  9. 3 aloitettu ja aivan alkutekijöissään. Nyt tein periaate päätöksen, että aloitus/päivä ja KYH:t valmiiksi niin sitten ei paniikki iske??? Iskee kumminkin =D

    VastaaPoista
  10. Seitsemän aloitettu, kaikki vielä kesken. KYH:it yritän saada mahd. pian valmiiksi, jotta pääsen kunnolla KyJyilemään.

    VastaaPoista
  11. 6 aloitettu, 2 valmistunut. Ja tänään tulee ainakin yksi aloitus lisää. Mieli olisi tehnyt jo aloittaa kaikki, mutta olen yrittänyt hillitä itseni siltä varalta että mieli muuttuu vielä muutaman työn osalta.

    VastaaPoista
  12. Viisi aloitettu: kaksi valmiina ja kolme kesken. Pitää tässä välissä tarkistaa puikkovarasto, että missä järjestyksessä lpput suunnitelmat otetaan puikoille...

    VastaaPoista
  13. En ole vielä edes aloittanut :-( Kyhäilyt pitäisi saada ensin edes jotakuinkin valmiiksi, ennen kuin pääsen tämän urakan pariin! Mulla on kuitenkin suunnitelma, miten ajattelin tästä aloitushässäkästä selvitä!

    VastaaPoista
  14. 6 aloitusta tehty ja raportoin sitten ekalla kerralla myös siihen mennessä valmistuneet työtkin.
    Pari KYHiä pitäis saada vielä valmiiksi. Katotaan miten mun käy.

    VastaaPoista
  15. Kahdeksan aloitusta tehty ja kuusi valmiina :)

    VastaaPoista
  16. 8 aloitusta joista yksi valmiina.

    VastaaPoista
  17. Kuusi aloitusta minulla vasta, oon hieman myöhässä aikataulusta. Yksi noista tosin jo valmis=D

    T. Mammukka

    VastaaPoista
  18. Minulla on seitsemän aloitusta, yksi vasta valmis eikä siitäkään vielä blogissa kuvaa.
    Lieventävänä asianhaarana mainittakoon, että virkkausrinkiin olen tehnyt kolme työtä Lumoava pitsi -tempaukseen.

    VastaaPoista
  19. Minä en ole aloittanut vielä yhtään, sillä KesäYönHullutustyöt pitää saada valmiiksi. Suunnitelmat on tehty.

    VastaaPoista
  20. Mä olen vasta kaks aloittanut,on noita kyh-töitä kesken vielä ja tekisi tehdä ne valmiiksi ensin :)Täytyy ottaa varmaan loppukiri jossain vaiheessa,että saan kaikki aloitukset aloitettua,mutta onhan tässä vielä aikaa ;)

    VastaaPoista
  21. kuusi aloitusta ja kaksi valmista ja yksi melkein valmis

    VastaaPoista